4/23/2012

Pismeni sastav Moj dan

Nemam neku ustaljenu rutinu i moj dan je drugačiji od jučerašnjeg i sutrašnjeg.
Juče sam ustao naprimjer u 7 sati, danas u 15 do sedam. Danas sam doručkovao, sutra neću. Ma totalno drugačije prolaze moji dani. Jedino što je isto je moja ljubav prema Dijani. I svakoga dana iste misli dolaze u glavu. Ja i Dijana kao sjedimo na plaži, družimo se, ona priča nešta, ja je gledam u međunožje i kao slušam, ona i dalje priča, ja govorim ja, ja, i smijem se, ona priča, ja gledam pa se prebacim na njene sočne usne, ona priča, drobi, ne prestaje, ja je cijelu odmjeravam i kažem joj začepi više, ona se kao začudi mojoj agresivnosti, ali ipak voli ona da se zna ko je muško, požuda joj izbija iz očiju, ona me gleda dolje, oblizuje usne, ja pričam, ona me direktno u oči gleda, ja je pitam šta ti oš od mene, ona govori znaš ti šta ja hoću od tebe i gleda me čas dole čas u oči, meni neugodno, ali ipak znam šta mi je činiti..
Uvučem dva prsta i napišem zaključak prožet trulom filozofijom koju vi profesori volite. Moj dan je samo moj i možda nije najbolji, možda Madona provodi svoj dan, ali nije sve u novcu, neke lijepe misli su tu, odjelo ne čimi čovjeka, sve sve ali zanat, seks je korjen svega, i moj dan je takav kakav, meni je dobar i provodiću ga kako mi vjera savjest i srbstvo nalažu jer ako se odreknemo Boga i Srbstva ostaćemo prazne ljušture izvana sjaj, a unutra ništa kao kamen temeljac svaki pojedinac je bitan za razvoj i razvitak nacije koja počiva na jedinci. Čuvajte Srbstvo ovoga vam +

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi